Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjæledyret min døde i april, fortsatt ikke fått noe oppgjør eller avslutning medio september. Fikk til slutt (bokstavelig talt) grini meg til å i det minste få lov til å avslutte forsikringen etter noen mnd, men selv ikke etter at veterinæren har kontaktet dem flere ganger er det bra nok. De påstår hvor gang jeg kontakter dem at jeg er ny kunde og derfor ikke har vært kunde lenge nok til forskjellige ting. Jeg har hatt samme selskap i godt over 15 år, så jeg er usikker på hvor lenge man er beregnet som ny kunde. Huset mitt har blitt helseskadelig og jeg er pr def nå husløs. Husforsikringen utbetalte litt over 10000 i den saken, så nå bor jeg i campingvogn i hagen utenfor huset som fortsatt er forsikret i samme selskap. Man får forskjellige svar fra alle man har kontakt med og får ikke kontakte ønsket kundebehandler direkte, ergo vil de fleste svar kommer fra forskjellige personer.
Rask behandling, bra kundeservice, enkelt å bruke.
Ubrukelig reiseforsikring hvor en ved skade ikke fikk refundert noen utlegg. Uforståelige regler gjorde at de ikke dekket noe!
Rask svar og behandlingstid er kort. Enkel å melde skade og oversiktlig
Hadde leiebil på ferie og valgte å stole på min reiseforsikring framfor å tegne dyr redusert-egenandel-forsikring av leiebilfirmaet. Selvfølgelig bulket jeg, ganske ergerlig. Men skademelding og oppgjør i Fremtind gikk superfort og greit.
Vi opplevde skade. Ble faktisk imponett over skjema, hurtighet og oppgjør.
Rask saksbehandling.men litt vanskelig og komme igjenom på tlf.