Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig bra behandling av saken , var ikke klar over at reiseforsikring dekte denne skade. Så ble veldig glad når den gjorde det
Når uhellet er ute finner de en paragraf å dekke seg bak for ikke å dekke skaden
Effektiv og god kundebehandling. Har hatt noen saker oppigjennom og alltid fått god hjelp. Intuitive saksbehandlere som umiddelbart forstår problemene man står i, og er svært løsningsorienterte
Elendig forsikring! Styr unna! De gjør alt for å unngå å gjøre utbetalinger til deg. Høye egenandeler i forhold til prisen av forsikringen sammelignet med andre selskaper. Bruker også utrolig lang tid på å svare, lang ventetid i telefon hvor man må snakke med 5 forskjellige kunebehandlere og forklare feilen på nytt og på nytt før de faktisk gjør noe med saken. De har også samarbeid med andre verksteder for at de som selskaper skal tjene på hverandre, som gjør det utrolig dyrt og tungvindt å få en sak til å bli gjennomført på en ryddig og lønnsom måte for oss som kunder.
Bra service fra alle parter når det gjelder hjelpen.Reprasjon
To i husstand slipper egenandel om skade skjer på mobil tlf. Dem som er enslig må ut med 3000kr. Noen har kanskje mistet sin andre halvpart og blir straffet som er kanskje den svakeste økonomisk. Fordel dette med 15000kr uansett. Dårlig behandling tidligere angående en skade på ett dyrt spisebord som var en plutselig hendelse som andre i andre selskaper har fått erstatning for.
Behandling gikk raskt å fikk nytt produkt innen 3 dager.