Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt gode opplevelser med oppgjør tidligere, men ved siste skade har det vært slitsomt og frustrerende. Saken er ikke oppgjøret 4 mnd etter uhellet med koketoppen.
Jeg har hatt to saker, Jeg har vært veldig fornøyd med den korte behandlingstiden på begge sakene. Oppgjøret har også vært greit.
Nekter å gi dekning for avbrutt ferie pga sykdom. Nedlatende og lite imøtekommende skadeservice. Forferdelige skadeadvokater de henter inn.
Det tok kort tid fra jeg meldte skaden til jeg fikk oppgjøret
Jeg var veldig fornøyd med kundeservice. Jeg fikk hjelp som jeg trengte. Alt var veldig hyggelig!
Måtte sende inn litt ekstra dokumentasjon enn kvittering (journal), men det var lett å få fra dyrlegen. utover tiden det tok å få tak i dokumentet, var det ellers veldig raskt!
Ikke tilbakemelding om at skaden var godkjent som forsikringssak. Ellers fungerte forsikringen som forventet.