Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Utrolig rask responstid og behandlingstid generelt. Veldig fornøyd!
Elendig kundebehandling. En mann var uheldig, datt mot min bil, å laget riper og bulk i min bil. Viste seg at vi hadde samme forsikringsselskap. Så Fremtiden Forsikring bare avviste saken. Jeg måtte betale alt selv. Hårreisende. Fikk beskjed om at de ikke dekket det siden det var et uhell. Trodde de fleste saker er uhell. Så jeg vil bytte til et annet selskap. Tør ikke annet!!!!
Bra.har ingen negative hendelser med dette selskapet.
Vi betaler forsikring på våre eiendommer og biler, og har i grunnen ikke hatt større forsikringssaker å melde.
Har bare godt å si om behandlingen jeg fikk. De opplysningene jeg fikk var bra. Har ikke så mye mer å si.
Innen 1 time etter at skjema var sendt inn, ringte kundebehandler og stilte 2 spørsmål. To korte svar, og alt var ok umiddelbart. Kjapt oppgjør.
Bra behandling, mener jeg fikk for lite erstatning for bilen kr. 130000,- den hadde fått Eu kontroll våren 2022 og liten km stand. Den var tror jeg på 64000km. Hadde tatt alle reparasjonene på Møller. Mvh Eva B.