Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har bare godt å si om behandlingen jeg fikk. De opplysningene jeg fikk var bra. Har ikke så mye mer å si.
Innen 1 time etter at skjema var sendt inn, ringte kundebehandler og stilte 2 spørsmål. To korte svar, og alt var ok umiddelbart. Kjapt oppgjør.
Bra behandling, mener jeg fikk for lite erstatning for bilen kr. 130000,- den hadde fått Eu kontroll våren 2022 og liten km stand. Den var tror jeg på 64000km. Hadde tatt alle reparasjonene på Møller. Mvh Eva B.
Var utsatt for en ulykke utenlands. God kontakt og oppfølging både fra internasjonalt og lokal forsikring. Raskt og ukomplisert forsikringsoppgjør.
Når skade først har skjedd , er det positiv og super oppfølging
Kunderådgiveren var hjelpsom og positiv. Kunderådgiveren hjalp til med detaljer jeg ikke var klar over. En kort telefonsamtale resulterte i løsning på saken min.
Jeg er fornøyd, spesielt med hensyn til å rette opp feil fra begge sider -