Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
enkelt og innmelde skade tok lang tid for behandling regner med at det har med Corona og gjøre
Denne saken tar for lang tid. Behandlingen tar for lang tid.
Det har jeg allerede gjort. 7 måneder etter ullykken har jeg fortsatt ikke mottatt det endelige oppgjöret på reiseforsikringen. Jeg har ringt 40-50 gang og fått höre at saken behandles, at jeg må bare vente. Det går ikke an å forvente at kunder må vente så lenge som 7 måneder plus!!
For dårlig kommunikasjon mellom kunde og saksbehandlingen
Ingenting bra så langt, dårlig kundeservice. Det er veldig lang ventetid og nå har jeg ventet mer enn 2 mnd på svar.
Det er helt unødvendig og ha superforsikringer. Du betaler bare mer penger i året. Men når uhellet er uteså pisser de på deg. Har forsikret en måt til 55000. Skroget sprakk. Jeg fikk ikke dette dekket og må ut me 29000 for ny båt. Jeg forsikrer pr dags dato 3 biler, 2 båter, campingvogn 2 tilhengerre og enebolig/villa. Kommer garantert til å skifte selskap!!!
Er første gang eg bruker denne forsikringen, og er meget fornøyd med dem!