Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Enkel behandling. Tok bilde av skaden og skadeskjema og sende inn. Ga samme infoen til verksted. Og alt ordnet seg raskt.
Jeg får alltid hjelp til ting jeg lurer på . De er lette og forstå når de forklarer ting og vennlige.
Fikk Mail om hva jeg måtte gjøre for å dokumentere skaden. I en alder av 73 år er man ikke så drevet med data. Sende bilder var litt vanskelig , så det måtte jeg hente hjelp til. Ellers fungerte alt veldig godt
Dere som mitt forsikringsselskap tok tak fra første minutt og vi følte oss godt ivaretatt som skadelidende part i saken.
Det gikk fort å få utbetalingen, og forklaringen på hvorfor summen ble som den ble var greit og riktig forklart.
Er veldig fornøyd med behandlingen og imøtekommenheten men mye om og men for å komme gjennom på telefonen
En meget bra opplevelse ved bilskade👍Bra service og oppfølging