Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg får alltid hjelp til ting jeg lurer på . De er lette og forstå når de forklarer ting og vennlige.
Fikk Mail om hva jeg måtte gjøre for å dokumentere skaden. I en alder av 73 år er man ikke så drevet med data. Sende bilder var litt vanskelig , så det måtte jeg hente hjelp til. Ellers fungerte alt veldig godt
Dere som mitt forsikringsselskap tok tak fra første minutt og vi følte oss godt ivaretatt som skadelidende part i saken.
Det gikk fort å få utbetalingen, og forklaringen på hvorfor summen ble som den ble var greit og riktig forklart.
Er veldig fornøyd med behandlingen og imøtekommenheten men mye om og men for å komme gjennom på telefonen
En meget bra opplevelse ved bilskade👍Bra service og oppfølging
Veldig fornøyd med kjapp behandling uansett utfallet av saken.