Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
fint og kunne ha et sted og ringe til, og som hjelper deg i jungelen med at alt skal ordnes nettbasert. alle er ikke like gode på nett.
Fremtind er lett å ha kontakt med, og saksbehandlingen er meget effektiv.
Ingen tilbakemelding på sendte mailer. Ikke dekning for egeninnsats i forbindelse med skade.
Generelt svært fornøyd med Fremtind. Jeg trenger ikke mine forsikringer så ofte, men de gangene det har vært behov har det alltid vært effektivt og med tilfredsstillende resultat.
Når man først velger å benytte seg av forsikringen, får man en følelse av å lyge…..
Rask og god behandling av saken. Ordnet alt på nett, oversiktlig og greit.
Jeg fikk fort hjelp til å få 20% av prisen av flybilletten som jeg måtte avbestille på grunn av akutt sykdom.Mastercard er kjekt å ha.