Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg fikk fort hjelp til å få 20% av prisen av flybilletten som jeg måtte avbestille på grunn av akutt sykdom.Mastercard er kjekt å ha.
Deres medarbeider virket uinterressert i meg som kunde og å ta min sak på alvor.
Helt ok forsikringsselskap. Har forsikrer 2 båten og 2 biler, innboforsikring og reiseforsikring.
Vanskelig å komme i kontakt med saksbehandler og få svar på de spørsmålene man har. Sitter fortsatt med ubesvarte henvendelser selv om saken er å anse som avsluttet.
Rask og enkel søknad og utrolig rask respons- og saksbehandlingstid. Veldig fornøyd
God og rask service. Saken løst på en tilfredsstillende måte
Takstmann mangler kunnskap nok til å bruke rett grunnlag for verdivurdering. Når det blir påpekt møtes du med bortforklaringer og ingen faktisk vilje til å rette det opp.