Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask behandling,ingen ventetid.Enkel måte å registrere skaden.
Ble behandlet pa en fin og god måte. Hurtige avgjørelser. Full respekt av kundebehandler.
Om dette forsikringsselskapet har jeg ingenting positivt å si. De er ikke lett å få kontakt med på telefonen eller på mail. Jeg har blitt «videresendt» for å i stedet snakke med en annen kollega (som ikke visste at de hadde min sak i ferietid), eller for å i stedet snakke med selskapet som har hatt ansvar for oppbevaring av innbo. Jeg har endt opp med å ha større utgifter etter brannen enn hva som er erstattet. Jeg anbefaler alle om å tenke seg om før man velger Fremtind som forsikringsselskap. Jeg er meget misfornøyd!
Unik og rask behandling .. de er bare helt rå!!! Anbefales på det sterkeste .
Utrolig rask behandling uten altfor mye " frem og tilbake".
Jeg ble frastjålet en mobiltelefon i Vågåmosentrum, den 7/9, og jeg har topp reiseforsikring. Jeg fikk ikke dekt noe, av forsikringen min og dette synes jeg er for dårlig.
Heldigvis har jeg veldig liten erfaring med Fremtind selv om jeg har vært medlem i mange år. Kona skal ryggopereres i okt mnd, så det vil komme krav om refusjon for 2 flyreiser etter hvert.