Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Heldigvis har jeg veldig liten erfaring med Fremtind selv om jeg har vært medlem i mange år. Kona skal ryggopereres i okt mnd, så det vil komme krav om refusjon for 2 flyreiser etter hvert.
svert raskt og hyggelig saksbehandling og tilfredsstillende oppgjør
Hadde et uhell med en ATV fikk god service av selskapet.
Rask og god behandling Kom to stykker ifra dere etter brannen,og de ordna opp
Enkelt å fylle ut skademelding på nett. Fikk klare svar og er godt fornøyd med behandlingen.
Ringte selskapet når skaden hadde skjedd for å forhøte meg om hvordan jeg skulle fremme saken. Fikk råd som medførte at de ikke ville utbetale erstatning. Tlf samtaler med selskapet må enten tas opp eller det må bes om skriftlig svar. Vi bar 2 på reisen og begge hadde krav på erstatning. Dette uteglemte de å fortelle meg.
Fremtind har dårlig kundebehandling ved skadeoppgjør, arrogante, lang behandlingstid, forskjellige saksbehandlere, må "krangle" for å få detaljer riktig. Sparer opptil 12000,- ved bytte av selskap.