Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svært fornøyd med informasjon/svar på mine spørsmål når jeg ringte. Om mulig enda mer fornøy når skadesaker min skulle behandles, den ble behandlet samme dag som jeg sendte inn skadeskjemaet og dokumentasjon via nett. Oppgjøret ble også overført samme dag. Jeg er kjempefornøyd.
Jeg var glad at jeg fikk hjelp fra dere og det var raskt å behandle ting. dette er min første gang å fikk spøre hjelp fra dere og dere har fikset problemet med en gang. tusen. hjertlig takk og ser fremdeles å være medlem hos dere.
Meget raskt saksbehandling. Det tok ikke mere en 2 dager, så var saken ferdig behandlet.
Jeg ble oppringt slik avtalen var, og det syns jeg var veldig fint
Veldig fornøyd med raskt tilbakemelding og hurtig oppgjør.
Min 10 mnd gamle vaskemaskin havarerte ukjent av hvilken grunn hvorpå det ikke var noen hjelp å få, hverken hos forhandleren eller forsikringen. Jeg orker ikke krangle med profesjonelle kverulanter så jeg reparerte vaskemaskinen selv. Både forhandleren og forsikringen har stort forbedringspotensiale!
Dårlig journalføring øker antall henvendelser før saksbehandlere er i stand til å fullføre saker. Etter gjentatte purringer betaler de til slutt ut det de skal. Husk at reiseforsikringen ikke er noe som kommer til utbetaling med en gang, det tar tid før Fremtind gjør jobben sin. Selv om alle summene er oppgitt i Norske kroner velger de å ikke benytte seg av det, men utbetaler heller i henhold til eget godtbefinnende.