Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig gode betingelser. Rask hjelp fra kundebehandlere.
Det tok 3 uker og to forsøk med reperasjon. De skulle på død og liv reparere en tv jeg betalte 12000kr for. De brukte 20.200kr på å reparere den. Kastet bort tid og penger. Jeg hadde vært fornøyd med å få 12.000kr tilbake første dagen. De tapte 8000 pluss jeg måtte klage 3 ganger og får aldri svar fra de
Godt fortøyd med selskapet, har flere forsikringer.oversiktelig
Unntak, unntak, unntak. Hva betaler man nesten 4800 kroner for per år? Når hunden blir syk og må avlives halvveis i livet pga. dyrevelverd så forventer man at forsikringen skal gjelde. Vi har ny hund men vil aldri mer forsikre et dyr hos Sparebank1. Da betaler jeg heller dobbelt så mye hos en konkurrent og vet at jeg får erstatning dersom noe skjer. Vurdere sterkt å flytte alle andre forsikringer også. Vårt firma har nettopp flyttet sin pensjonsforsikring til Sparebank1, men jeg ser etter alternativer...
Det er for mye digitalisering etc det tar for lang tid å komme i kontakt med saksbehandler etc .
Sykt barn i 2 av 3 uker og så skal fremtind krangle på å dekke ødelagte ferie dager.
Tar litt tid å komme i kontakt mrd saksbehandler på telefon,ellers bra!