Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kontakt og tilbakemeldinger. Virker veldig tilfeldig saksbehandling.
Jeg hadde en sak om å få dekket et innbetalt depositum på en ferieleilighet som jeg måtte avbestille pga sykdom.Forsikringsselskapet forstod raskt problemet , og jeg fikk mitt krav omgående utbetalt.
Skadde gjenstander dekkes med kun 2500,- uansett hva som skjedde, hva er det for noe tull? Forsikringen er dyr også, så du får ikke tilbake det du betaler for! Er også veldig vanskelig å få kontakt, de gjemmer seg bak de mange instansene der man kjøper forsikringen, DNB/Sparebank1/LO. De gjør alt de kan for ikke å hjelpe eller betale deg. Dette er fra kontrakten, skrevet så generelt at det kan omfatte alt, sånn at de slipper å betale deg for hele skaden. Velg noen andre! Annen tilfeldig og plutselig fysisk skade på forsikrede gjenstander enn det som fremgår av punkt 7.2, erstattes med inntil 2 500 kroner samlet per skadetilfelle.
Rask og god oppfølging og behandling ved skade på bil.
Et forsikringsselskap som er seriøs, hjelpsom og serviceinnstilt. Veldig godt fornøyd.
Meget rask saksbehandling 😊 Hyggelige saksbehandlere 🤗
Kjempe fornøyd med enkel og brukervennlig melding av skade, rask tilbakemelding og kjapp behandling. God service og enkel prosess.