Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk gear havari pga tau på propell.Takstmann tok kontakt nesten med en gang.Veldig greit både med oppgjør og behandlig fra selskapets side.
Vanskelig skadeoppgjør. Mange bedre selskaper enn dette. Ikke veldig forståelsesfulle/imøtekommende saksbehandlere.
Den er ikke bra. Saken har pågått i 2 mnd Ble ranet på ferie. Anmeldte dette og kontaktet forsikringen. Etter en stund måtte jeg ringe. Bare det å få prate med riktig person tok veldig lang tid Ble møtt av en arroganse uten like Ikke fått noen info. Har selv måttet mase hver uke. Til slutt fikk jeg vite at saken var til gransking. Ble altså ikke trodd Til slutt måtte jeg si at jeg vurderer å kontakte media. Dagen etter fikk jeg en telefon Jeg måtte til et ( forhør) Satt i 2 timer i dette forhøret Fikk etter dette en hel liste over hva jeg måtte ha kvitteringer på. Klokke,smykker,veske etc Meste av det som ble stjålet er jo gaver Men jeg har klart å finne noen Men at dette skulle ta så lang tid hadde jeg aldri trodd
God og rask Service Meget hurtig avgjørelser av skaden min
Veldig fornøyd med saksbehandlingstid og skadeoppgjør.
Saken ble sendt inn på nett og etter 3 dager var pengene på konto.
Får ingen hjelp av forsikringen på hvor jeg skal skaffe de opplysningene dem trenger da flyselskapet nekter å gi meg tilbakemelding på hva som er årsaken til at flyet ble kansellert..