Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Den er ikke bra. Saken har pågått i 2 mnd Ble ranet på ferie. Anmeldte dette og kontaktet forsikringen. Etter en stund måtte jeg ringe. Bare det å få prate med riktig person tok veldig lang tid Ble møtt av en arroganse uten like Ikke fått noen info. Har selv måttet mase hver uke. Til slutt fikk jeg vite at saken var til gransking. Ble altså ikke trodd Til slutt måtte jeg si at jeg vurderer å kontakte media. Dagen etter fikk jeg en telefon Jeg måtte til et ( forhør) Satt i 2 timer i dette forhøret Fikk etter dette en hel liste over hva jeg måtte ha kvitteringer på. Klokke,smykker,veske etc Meste av det som ble stjålet er jo gaver Men jeg har klart å finne noen Men at dette skulle ta så lang tid hadde jeg aldri trodd
God og rask Service Meget hurtig avgjørelser av skaden min
Veldig fornøyd med saksbehandlingstid og skadeoppgjør.
Saken ble sendt inn på nett og etter 3 dager var pengene på konto.
Får ingen hjelp av forsikringen på hvor jeg skal skaffe de opplysningene dem trenger da flyselskapet nekter å gi meg tilbakemelding på hva som er årsaken til at flyet ble kansellert..
Har på opptak alt jeg ble lovet at forsikringen på bil skulle dekke, men det viste seg at dette ikke var sant. Enda verre var da jeg klagte på avslaget på skadesak, så tok jeg sleskapet i direkte løgn skrftlig. Dette var ufattelig uproffesjonelt.
Hadde en sak på reise der de definerte hva som var jobb og fritid mens på reklameplakaten er jeg og hele min familie forsikret på reiser i følge IE avslag fordi jeg var på jobb selv om uhellet skjedde utenfor arbeidstid Sak nr to leverte tap av telefon og forklarte at denne var tapt avslaget kom fordi de Ikkje fikk tlf inn for å vurdere skaden.