Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hadde en harddisk som etter en uke med torden sluttet å fungere. Analytikerene på verksted sa at det var umulig å fastslå hva som var den originale feilen, men at det har kommet fysiske skader fra den originale feilen i etter tid. Fremtind brydde seg ikke om grunnen til de fysiske skadene som var noe de i utgangspunktet sa de dekket (torden/lyn), men kun over at det hadde kommet fysiske skader i ettertid. Å prøve å forklare at de fysiske skadene har kommet av den originale feilen var håpløst og ventetiden for hvert spørsmål er 3 virkedager ca. Alt i Alt så ble jeg sjokkert over hvordan de behandler kunder og kommer til å bytte selskap når avtalen går ut Ps. De skrur også opp prisene, mine forsikringsavtaler økte med 20% på ett år. Da jeg truet med å gå til konkurent så tilbydde de super innbo som skulle dekke alt (tydligvis ikke), den feilen gjør jeg ikke igjen
Har hatt Fremtind i flere år, og er egentlig ganse fornøyd. Ønsker nå likevel å bytte da jeg skal ha gode priser igjennom LØFavør. Viser seg at det er ganske dyrt når jeg sammenligner med andre selskaper. Hadde vannlekkasje på badet i vår. Fikk beskjed om å skaffe rørlegger, utbedre og sende fakturaen til Fremtind. Fikk krav om egenandel på 8.000,-, men dette ble redusert til 3.000,- da jeg påpekte at jeg hadde vannstoppsystem i huset. Hadde også en hund som fikk kreft, fikk da utbetalt 20.000 for veterinærutgifter uten noe problem.
Jeg melte skade på nettsiden og fikk skaden utbedret og oppgjør på meget kort tid,kan anbefale Fremtind
Meget fornøyd med fremtind, sparebank 1. raskt oppgjør i forbindelse med mistet telefon
Rask behandlingstid, raskt tilbake peoduktet. Slapp å betale frakt.
Knust telefon skjerm ble reparert gratis pga to i husstanden er fagorganiserte. Det var vi ikke klar over før vi ringte Fremtind. Vi var forberedt på å betale egenandel.
Effektiv saksgang, kjapt skadeoppgjør, god kundeservice