Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Knust telefon skjerm ble reparert gratis pga to i husstanden er fagorganiserte. Det var vi ikke klar over før vi ringte Fremtind. Vi var forberedt på å betale egenandel.
Effektiv saksgang, kjapt skadeoppgjør, god kundeservice
Enkelt å melde skade , raske med å erstatte det som har gått i stykker .
Saklig og grei saksbehandling. Avgjørelsen om utfallet av saksbehandlingen kom raskt. Oppgjøret var på plass straks etterpå.
Du får bedre dekning hos andre selskaper. Vi tapte 60 % av en utgiftsdekning i skadesak sammenlignet med andre selskaper som var del i samme refusjon.
Har bare godt å si om saken og hjelpen som jeg fikk når jeg måtte avbestille en flyreise
Rask og god kundeservice og behandling av saken. Enkelt å melde inn skade på nettsiden.