Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig kunde beh. Har ikke blitt kontaktet av oppgjørskonsulent ang. saken , slik at jeg kunne gi riktige opplysninger i denne saken.
Skjønner ikke hva jeg skal med denne forsikringen, når en ødelagt alliansering ikke dekkes.
Hyggelig og imøtekommende fra første tlf.samtale til sluttoppgjør og avslutning av saken
Lyttet på skadebeskrivelse, og sørger for at takstmann og skadeoppgjør ble hhv utført og utbetalt.
Generelt veldig fornøyd med Fremtind. Man får som oftest svar på det man lurer på når man ringer, ellers prøver de å finne svar for deg. Med unntak av ett tilfelle hvor personen som svarte hos Fremtind hverken noterte navn, nummer, hvilken forsikring det gjaldt eller at vi hadde vært i kontakt med dem. Jeg velger å tro det var en ferievikar. Alt i alt fornøyd, kan anbefale Fremtind.
Noen ganger er bra men ikke alt jeg forstår ikke hvorfor, hvor mye koster kan minne forskring dekke dem tingene mine.
Svært fornøyd med behandlingen av saken og meg som kunde