Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Familietur ble mareritt når de bruker 5 mnd og ikke dekker dokumenterte ødelagte eiendeler! Bare helt elendig når man en sjelden gang får bruk for de. Det var ungene det berørte etter at styrtregn laget elv gjennom teltet deres.
Fremtind er åpenbart ingen god match for Autopass. Migrering av avtaler har feilet, svak info, fraværende respons i Kundeservice; kunder blir overlatt til seg selv. Fra forbrukerståsted står dette til stryk.
Har ikke mange skadesaker men de jeg har hatt har blitt behandlet meget fort og Deres saksbehandlere er kunnige og behjelpelige.
Jeg er veldig fornøyd og takknemlig for raskt og godt svar ved uhell med bil, og spesielt glad for å bli møtt med lyttende ører og en vennlig stemme som viser forståelse og gir gode forklaringer.
Meget god kundeoppfølging og skadeoppgjør, raskt skadeutbetaling.
Rask og effektivt svar og oppgjør, helt supert ! Kan anbefales :-)
Brukte 20 min i kasse i butikk (Xxl) med å prøve å betale den nye sykkelen med gavekort. Blir tvunget til å bruke gavekort fordi jeg ellers ikke ville få hele erstatningssummen. Bare trøbbel med passord og at gavekortet ikke kunne brukes.