Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Meget god kundeoppfølging og skadeoppgjør, raskt skadeutbetaling.
Rask og effektivt svar og oppgjør, helt supert ! Kan anbefales :-)
Brukte 20 min i kasse i butikk (Xxl) med å prøve å betale den nye sykkelen med gavekort. Blir tvunget til å bruke gavekort fordi jeg ellers ikke ville få hele erstatningssummen. Bare trøbbel med passord og at gavekortet ikke kunne brukes.
Jeg har ikke brukt de før,så vanskelig å uttale meg om forsikringen
Må få dere egen .net side for forsikring. Vanskelig å finne fram via DNB
Vi har hatt både vannlekkasjer på hus og skader på bil. Føler vi har fått veldig god hjelp til begge deler.
Skulle melde skade (vannskade på bolig), men ble blankt avvist pr telefon av kundebehandler. De ønsket ikke engang å sende ut takstmann for å se omfang eller finne årsak til skaden, da kundebehandler pr telefon mente dette var noe de sannsynligvis ikke ville dekke. Vi hadde akseptert et avslag, men ikke uten en vurdering fra en fagmann (takstmann). Ut i fra vilkårene er det slik vi ser det muligens noe dekning for deler av skadene vi har funnet, men vi får altså ikke engang en vurdering fordi en saksbehandler pr telefon antok noe uten at de i hele tatt har undersøkt. Vil ikke anbefale Fremtind til noen.