Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Er til på stole på. Reagerer forholdsvis hurtig når vi får kontakt. Vanskelig å få kontakt på telefon.
Meldte inn Skaden , 2 timer etterpå hadde jeg fått svar. Pengene på konto dagen etter. Utrolig rask service.
Topp rask behandling og raskt oppgjør må bare prøves
oppgjør utbetalt ca 4 timer etter att jeg tok kontakt.
Saksbehandling gikk veldig hurtig og greit.Er tydelig et selskap som tar vare på sine kunder.å vil yte topp service til sine kunder.
Skulle bytte knust skjerm. Alt fungerte perfekt. God kundeservice og veldig effektive
Blir påkjørt av syklist i mens jeg sitter i en parkert bil. Er tre vitner til hendelsen som Fremtind får oversendt navn og nummer på, og sms-korrespondanse hvor syklisten erkjenner hendelsen. Siden syklisten ikke er myndig blir det ikke skrevet skademelding, kun registrert mobilnummer. Fremtind får oversendt alle disse opplysningene, men løfter ikke en finger for å følge opp saken. Sitter igjen med regningen selv, og må vente i tre uker før det kommer svar på mine purringer om status. Guttens foreldre erkjenner ikke forholdet og Fremtind følger da ikke opp saken mer, til tross for de bevis som er lagt frem. Anbefaler alle å gå for Storebrand eller Gjensidige i stedet, hvor man gidder å følge opp kundene sine.