Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Bra at vi logge inn med bankid. Resten er jeg misfornøyd med.
Fortsatt ett bra forsikringsselskap som ivaretar kunden. Utvikling og modernisering/digitalisering er også noe jeg ser her gjennomføres og selskapet følger med i tiden. Jeg har fortsatt alt i spb1/Fremtind og er lojal så lenge at man får den hjelp man har behov for ved uhell/skade, annet og at prisen er riktig for tjenesten.
Fikk utrolig fort tilbakesvar på skadesaken på mobilen. Å pengene /erstatningen summen var fort kommet inn på kontoen. Veldig bra.
Jeg syns alltid det er tiltak å melde skade, eller kreve penger. Det elektroniske skjemaet jeg brukte var enkelt. Jeg kunne skrive utfyllende på slutten, om det var punkter jeg var usikre på, eller om det var noe jeg ville tillegge. Pengene kom overraskende fort på konto.
Hyggelig og rask kundebehandling, rask svar på telefon og Mail.
Som sagt vart eg godt motteken via tlf og fekk god info om framgangsmåte ved utfylling av skadeskjemaet.
Jeg er veldig fornøyd med denne forsikringen, anbefales.