Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk utrolig fort tilbakesvar på skadesaken på mobilen. Å pengene /erstatningen summen var fort kommet inn på kontoen. Veldig bra.
Jeg syns alltid det er tiltak å melde skade, eller kreve penger. Det elektroniske skjemaet jeg brukte var enkelt. Jeg kunne skrive utfyllende på slutten, om det var punkter jeg var usikre på, eller om det var noe jeg ville tillegge. Pengene kom overraskende fort på konto.
Hyggelig og rask kundebehandling, rask svar på telefon og Mail.
Som sagt vart eg godt motteken via tlf og fekk god info om framgangsmåte ved utfylling av skadeskjemaet.
Jeg er veldig fornøyd med denne forsikringen, anbefales.
Dårlig kundebehandling. Ufin og uhøflig måte og møte henvendelser på telefon.
Knuste telefonen min. Meldte inn skaden, og 3 dager etter hadde jeg oppgjøret på konto. Ikke noe om og men. Anbefales på det varmeste.