Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Når jeg har kontaktet Fremtind alltid god service og informasjon fra dere. Hadde fantastisk service og oppfølging på turen til Gran Canaria den 08.02-22.02.-20 da jeg dessverre ble syk og enda ikke er frisk (14.04.-20) Jeg er utrolig glad for å ha Fremtind som mitt forsikringsselskap
Har hatt saker som har blitt løst som en drøm, og saker som ikke er blitt løst tilfredsstillende. Det siste gjelder avlyst reise pga koronasituasjonen, der jeg ikke får refundert kontantutlegg til Norwegian fra forsikringsselskapet, men blir tvunget til å konvertere kontantene til bonuspoeng for framtidig bruk.
Veldig lett. Bra service og rask behandling. Stor fornøyd.
Meget rask sakbehandling, meget hjelpsom å hyggelig saksbehandler.
At det er hjelp å få når en er uheldig Rask og profesjonell utførelse.
Rask og korrekt behandling av saken. Leiebil i samme klasse som vår egen bil. God informasjon fra verksted om skadens omfang. God service.
Da jeg satte meg foran PC for å melde fra om skadet bil, gruet jeg meg veldig, men det ble en positiv opplevelse, spørsmålene jeg skulle svare på var tydelige og direkte. Behandlingen gikk jo utrolig fort, veldig positivt for meg som eldre dame, satte veldig stor pris på, har jo en tendens til å bekymre meg mer enn nødvendig.