Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask og korrekt behandling av saken. Leiebil i samme klasse som vår egen bil. God informasjon fra verksted om skadens omfang. God service.
Da jeg satte meg foran PC for å melde fra om skadet bil, gruet jeg meg veldig, men det ble en positiv opplevelse, spørsmålene jeg skulle svare på var tydelige og direkte. Behandlingen gikk jo utrolig fort, veldig positivt for meg som eldre dame, satte veldig stor pris på, har jo en tendens til å bekymre meg mer enn nødvendig.
Er bare strålende fornøyd. Rask behandling i disse coronatider.
Respons på dagen jeg meldte saken min. God forståelse for saken og veldig kundevennlig oppfølging. Tydelig i kontakten og behandlingen. Anbefales virkelig.
Null kommunikasjon mellom samarbeidspartnere!! Jeg som kunde måtte ordne opp i alt selv. Kasko maks er jeg ikke imponert over. En totalt vurdering så er ikke alltid pris det viktigste, selv om denne skaden ikke var min skyld.
Hadde eit uhell med bilen og der var de kjapp å fin behandling, alt vart fikset. Hadde eit uhell med huset med vannlekasje, vart ikkje trodd på, dei snakka rundt saken, vreid seg unda kostnader, desverre kan eg ikkje anbefale dette selskapet.
Kort oppsummert var det meget godt løst når jeg fikk skade på min bil. Rask hjelp ikke noe venting, ryddig og effektivt.