Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Behandlingstiden på forsikrings saker tar alt for lang tid.
God service og raskt oppgjør når en skade oppstår . Dyktig takstmann og proffe saksbehandlere .
Raske, effektive og kompetente! Ringte meg tilbake, dpurte om jeg hadde hatt flere utlegg, etc!
Vanskelig å skape forståelse for saker der en ikke har vært til stede når skaden skjedde. Eks skader knyttet til el nett og skader som følge av strømstans|
Har benyttet reiseforsikring to ganger tidligere. En i forbindelse med dødsfall og en i forbindelse med alvorlig sykdom. Da var jeg forsikret i Europeiske. Byttet til Sparebank 1, med et godt tilbud fordi jeg er LO medlem. Har også bank kto i Sparebank 1. Var ikke oppmerksom på at det var blitt Fremtind
Har reist en del opp gjennom og hatt noe bagasje ikke komme som planlagt etc. og alltid vært veldig fornøyd med Europeiske, men med Fremtind var det dessverre en helt annen opplevelse. Standardsats på 500,- for å ha vært uten bagasjen over et døgn før ytterligere nesten et døgn på veien føles ganske meningsløst. Kjøpte absolutt ikke noe ekstragavant (men måtte ha undertøy og skift etter 36t på veien før videre over Atlanteren over natten) og går kraftig i minus. At saken i tillegg tok et par måneder å behandle er ganske uforståelig.
Service rask behandling , lett og forstå hva som var avtalt