Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ingenting skjedde før jeg purret etter 60 dager. Da kom det spørsmål om det jeg hadde svart på tidligere. Saken løste seg når jeg viste til maken sak med en annen kunde som hadde fått behandlet maken sak.
Lang behandlingstid og tydeligvis veldig dårlig dekning på ting man forventer at de skal dekke, som andre dekker uten spørsmål.
Enkelt og ukomplisert. Veldig greie føringer på hva som skulle sendes inn av dokumentasjon.
Enkelt og greit. Mangler fremdeles erstatning fra en reise som ble avbrutt av flyselskapet SAS
Perfekt for lo-organiserte som har flere medlemmer i familien. :-)
Har liten erfaring foreløpig, fornøyd hittil. Nylig byttet til Fremtind, så erfaringen er minimal.
Har vært kunde i mange år, er godt fornøyd. Har kun en dårlig opplevelse med spinn, den har jeg sagt opp, opplevde dårlig kundebehandling. Ellers er jeg fornøyd.