Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Rask respons ved skade Hyggelige saksbehandlere Veldig fornøyd
Opplevde rask respons og tydelig kommunikasjon på prosedyre for å få ekspedert saken på korrekt måte. Oppfølging var også bra og ble hele tiden opplyst om hvordan saken lå an. Anbefales
Enkelt å forholde seg til. God info. Litt å fa tak i.
Enkelt å melde skade på nettet. Rask saksbehandling og rask utbetaling. Trengte ikke å ta kontakt med saksbehandler for å melde skade. Utmerket.
Tok alt for lang tid med og få ordnet opp i saken. De skulle sette inn fagfolk til og rydde opp, men etter ca to mnd ordnet vi opp selv og fikk en engangserstatning som var minimal.
Mistet vanntilførsel til huset. Huset kunne ikke bo i huset på over 2 måneder. Elendig oppfølging tok over 3 uker før fremtid klarte å sende ut takstmann. Ingen avtaler om telefon kontakt ble holdt. Hadde saken min behandlet av 5 forskjellige rådgivere. Måtte purre gjentatte ganger for utbetaling som allerede var godkjent. Så en faktura på over 100.000 gikk nesten til inkasso pga alt for dårlig kundebehandling.
Har fått hjelp ett par ganger å det har alltid gått fort å få hjelp. Anbefaler Fremtind.