Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mistet vanntilførsel til huset. Huset kunne ikke bo i huset på over 2 måneder. Elendig oppfølging tok over 3 uker før fremtid klarte å sende ut takstmann. Ingen avtaler om telefon kontakt ble holdt. Hadde saken min behandlet av 5 forskjellige rådgivere. Måtte purre gjentatte ganger for utbetaling som allerede var godkjent. Så en faktura på over 100.000 gikk nesten til inkasso pga alt for dårlig kundebehandling.
Har fått hjelp ett par ganger å det har alltid gått fort å få hjelp. Anbefaler Fremtind.
Responderer raskt og er alltid imøtekommende. Beste forsikringsselskapet jeg noen gang har vært i kontakt med 😊
Bra, men vanskelig å komme fram til en saksbehandler pr telefon. Jeg har forståelse at det meste i dag skal foregå pr data. Men noen ganger er det greit å snakke med et menneske.
Jeg har bare gode erfaringer. Dessverre har jeg hatt skadesaker, men det har aldri vært vanskelig å får saksbehandler til å forstå og behandle erstatningen på beste måte. Jeg har til og med fått større erstatning enn jeg hadde bedt om!!
dårlig kommunikasjon, veldig lang behandlingstid. ikke kongruens i tilbakemelding fra takstmann og saksbehandler
jeg er veldig fornøyd med dyreforsikringen . Det ble ordnet på en smertefri måte