Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fra skade ble ringt inn til saken var løst gikk det imponerende kjapt Meget fornøyd
Meldte inn skade, takstmann kom og fortalte hva som måtte gjøres og jeg må flytte ut pga skade i bolig til skaden blir rettet opp. Denne saksbehandleren som jeg pratet med sist avslo absolutt alt, oppførte seg snerpete og lo litt ondskapsfull/hånlig, da sa jeg at da må jeg ordene alt selv (irritert i stemmen) siden dere ikke er kompetente til dette. Flytte ut og fikse opp i skade på egenhånd. Så fikk jeg avslag i mailen med en rabatt pakke på materialer hos Monter for å vise at de er så flinke. Hun frøkna med den dårlige oppførselen burde vært sparket etter en slik behandling av betalende kunder, skremmende at slike mennesker jobber i noe slags form for servicetjenester og med mennesker. Service er viktig og kunder står midt oppe i problemer med følelser som er varierende og forventer da litt støtte da de tar kontakt og trenger hjelp. Kort fortalt styr unna.
Alt gikk på skinner. Super saksbehandler, kjapp oppfølging og en som skjønte situasjonen.
Ble frastjelt flere deler fra sykkelen og fikk ikke noe dekket av forsikringen. Fikk beskjed om at egenandel er på 4000kr! Jeg valgte denne forsikringen fordi de reklamerte med at den skulle dekke sykkeltyveri, noe den tydeligvis ikke gjør. Kommer til å skifte forsikring!
Kjapp og god behandling. Veldig fornøyd med oppgjør
Gikk bare noen få timer før jeg fikk beskjed at penger var overført og saken va behandlet
Anbefaler å skifte forsikringsselskap snarest. Virker useriøs da jeg ikke får hjelp eller blir kontaktet for å finne en løsning på mitt problem med tyveri av mobiltlf fra offentlig sted.