Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Mannen min ble syk og avbestilling av reise gikk veldig greit. Vi fikk alle pengene tilbake.
Lett å komme i kontakt og snakke med saksbehandler via nettsiden.
Fikk raskt hjelp til båtskade. Ble bestilt takstmann samme dag vi ringte, og fikk hjelp raskt slik at vi kunne komme oss på sjøen igjen. Veldig fornøyd med både saksgang, forsikringsselskap, takstmann, og de som fikset båten.
Jeg har alle forsikringene mine der og har meget gode dekninger og til en god pris.
Når man kontakter dere for rådgiving må man vite at informasjonen er riktig. Å beklage å si at her vedkommende dessverre gjort en feil uten å være løsningsorientert mister man tillit til dere.
ingen hjelp.sendte bare forsikringsoversikten,men den har jeg jo fra før. reiseforsikring pga tyveri på sykehus.ingen oppfølging bare at det foregår endel.fikk avslag på forsikringen fordi jeg ikke kunne si tidspunkt når tyvrriet skulle ha pågått mvh Wenche B. S.
For mitt behov nå, vet jeg ikke hva som kan gjøres bedre..