Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Opplæringen av de ansatte, den ene sier en ting mens den andre jeg snakket med sier det motsatte
Dårlig tilbakemelding. Antagelser lagt til grunn for godtgjørelse når takstmann ikke er fysisk tilstede. Forsikringstager tapt store beløp.
Sakene blir behandlet fort og man føler seg godt ivaretatt under prosessen. Forsikringene har veldig gode vilkår som gjør det lettere for meg som kunde.
Super fornøyd med Fremtid forsikring. De er konkurranse dyktig på pris og super effektive når det kommer til saksbehandling og oppgjør i saker. Har ved flere anledninger sjekket andre forsikringer for å se om jeg kan eventuelt spare noe på å bytte, men det har ikke vært tilfelle for min del. Terningkast 6 😁
Helt ok selskap. Har møtt på ett par meget gretne kundebehandlere, men også noen veldig behjelpelige og hyggelige.
Fremtid gir meg ingen oversikt over hva som trekkes siden jeg får dekket mindre enn 40% av forventet beløp ihht den spesifisering jeg måtte levere dem.
Veldig rask og informativ respons. Fikk rask oppklaring i begge sakene som ble sendt inn samtidig.