Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Veldig rask og informativ respons. Fikk rask oppklaring i begge sakene som ble sendt inn samtidig.
Avslag hver gang jeg har en sak. Hva er da vitsen med å være forsikret, og dere skryter av at dere har den beste forsikringen når du er LO favør kunde.
Jeg fikk skade på utleiebolig, og fikk ikke hjelpen jeg trengte for å komme i mål med saken. De la alt over på meg, og tok ikke ansvar. Dårlig service, jeg måtte selv være proaktiv hele saksgangen, og er enda ikke i mål..
Vi har toppkasko og opplevde en behandling som man ønsker seg når uhellet først er ute. Var ikke klar over alle fordelene med forsikringen, men Fremtind ga info om hvordan prosessen var og hva vi skulle ha. Veldig fornøyd.
Enkelt å få kontakt på telefon og ikke minst gjennom digital løsning. Erfaring fra tidligere forsikringssak er den samme, konkret tilbakemelding uavhengig av personlige opplevelse av skyldspørsmålet.
Rask respons på innmelding av skaden , ikke noe mas uderveis, hentet bilen god som ny.
Alt var bra for meg. Jeg er veldig interessert med dere.