Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Jeg har reiseforsikring gjennom arbeidsgiver og fikk nylig en skadesak. Det har vært rot, dårlige tekniske systemer, lang ventetid og intetsigende beklagende svar hele veien. Hadde jeg betalt denne forsikringen selv, ville jeg byttet på flekken.
Rask og god behandling til konkurranse dyktige priser.
Oppgjør ved skade og kommer til å hente inn priser fra andre selskap , når selger av forsikring lover den beste forsikring å det ikke skjer
Vennlige saksbehandlere. Fikk inntrykk at de jobbet for kunden.
Første sak jeg har med Fremtind, og var veldig fornøyd med den.
Det som er bra at jeg fikk Svar ganske fortOg fikk mailen fra dere igjen og fikk tilbud om å sende den mobilen videre og alltid som det skal Anbefaler forsikring livet til alle mine venner siden det er ikke så langt ventetid
Har ikke så veldig mye erfaring siden jeg ikke har hatt så mange saker, men mine opplevelser, både oppgjørsmessig og prismessig, er udelt positive.