Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Fikk ikke dekket mistet gjenstand på min reiseforsikring, slik jeg mener de bør etter de vilkår jeg ser.
Til tross for en rask saksbehandling og enkel skaderegistrering, sitter jeg som kunde igjen med en ekkel bismak. For istedenfor å tilby et oppgjør tilsvarende faktisk verdi av forsikrede objekt, blir man tilbudt et redusert kontantoppgjør, samtidig som man får tilbud om å kjøpe varen av en samarbeidspartner til en "rabattert" pris, tilsvarende avkortingen i kontantoppgjøret. Man tvinger således kunden til å kjøpe varen hos fremtinds utvalgte samarbeidspartnere hvis man vil unngå avkorting av oppgjøret. I mitt tilfelle betyr det at istedenfor å kjøpe ny iPhone hos Telenor, så må jeg bruke elkjøp for å få fullt skadeoppgjør. Med andre ord tvinger fremtind kunder bort fra Telenor. Dette vil jeg tro er en praksis både Telenor og konkurransetilsynet/forbrukerombudet burde reagere på.
Har hatt saker vedr. hund og det har vært ok. Men denne gangen ble vi først overrasket over at vi hadde en egenandel som var satt opp til kr.8.000 - kan ikke minnes å ha blitt informert om det og etterpå ikke videre fornøyd med saksgangen.
Hyggelig kundebehandler, rask og effektiv behandling av henvendelse, meget godt fornøyd.
Fremtind setter kunden i fokus, og behandler sakene svært raskt
God hjelp ed en gang man ringer. Svar på henvendelsen på mail like etter. Pengene raskt inn på konto. Bedre kan det neppe bli.
Ønsker lengre forsikringstid opptil 90 dager. Ellers så har det vært greit med skadeoppgjør.