Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Saksbehandlere tar utgangspunkt for å beregne dagens pris fra en ukjent kilde (som de ikke har lyst til å fortelle kunder), men gir erstatning i form av gavekort fra en nettside hvor samme ting koster minst 2000,- mer enn ordinært markedet! Utrolig uprofesjonelt og tull!
Har hatt to forsikringssaker og begge to har blitt raskt og effektivt ekspedert.
Jeg har ingen erfaringer å vise til. Dette får vente til neste gang.
Fremtind har tidligere vært opptatt av å løse saker for kunden. Nå er de opptatt av å lese paragrafer og snu egen ordlyd etter det.
De er flinke til å svare/behandle en skade raskt :)
Bra service og hurtig tilbakemelding og utbetaling av det som var ødelagt.
Veldig dårlig service helt til det komme noe skader de er bra , men kommer skade da blir de dekker ikke sikkert noe