Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Har hatt to forsikringssaker og begge to har blitt raskt og effektivt ekspedert.
Jeg har ingen erfaringer å vise til. Dette får vente til neste gang.
Fremtind har tidligere vært opptatt av å løse saker for kunden. Nå er de opptatt av å lese paragrafer og snu egen ordlyd etter det.
De er flinke til å svare/behandle en skade raskt :)
Bra service og hurtig tilbakemelding og utbetaling av det som var ødelagt.
Veldig dårlig service helt til det komme noe skader de er bra , men kommer skade da blir de dekker ikke sikkert noe
Mistet personlige eiendeler på arbeidsplassen min ombord i en båt. Prøvde å få det dekka gjennom innbo og reiseforsikring. Tingene mine lå i en skuff, eg blei skada og var sjukmeldt lenge (8-9mnd), når eg kom tilbake var dei personlige eiendelene mine borte. Ingen har sett snurten av tinga mine, kasta det eller hørt noke (en tilståelse er usannsynlig fra den som har tatt tingene). Fikk blankt avslag, begrunna det med at eg ikkje kunne sannsynliggjøre et tyveri, at det er større sannsynlighet at det er kasta/rydda bort. Det sistnevnte er tvilsomt ettersom eg har saumfart heile båten eg jobba på. Så dei drar konklusjona men eg kan ikkje gjere det, noke som er rart. Og at eg var borte fra jobb så lenge var vist en stor årsak til at eg ikkje får erstatning også. Dette var et uforutsett tilfelle, det kunne vert unngått men min første tanke når eg reiste heim fra jobb var ikkje å få private ting på en lugar, låst ned/tatt vare på. Eg ser ikkje på mine kollegaer som kjeltringa, men må det no tydeligvis.