Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Dårlig informasjon, masse som de plutselig ikke dekket likevel. Må vist lese vilkår med lupe og forstørrelsesglass.
Jag takker får pengene som har fått hjelpe meg mye❤️
Jeg satte pris på selskapets digitale mestring ved bruk av både telefon SMS og data. Dette resulterte i rask behandling og meget bra informasjon om ønskede opplysninger.
Skadet bilen, meldte på en søndags kveld inn skaden på nettet. Mandag var jeg å fikk takst. Fikk time Kjappt og ingen surr eller krangling med forsikringsselskapet. Skaden reparert, bilen god. Veldig fornøyd.
Meget god behandling og rask behandlingstid og meget raskt oppgjør.
Vi fikk forskjellige svar på hva som gjalt vår forsikring Vi hadde bestilt toppsikring på hus og hytte og regnet med at det gjalt samme vilkår på begg steder men nei, typisk lureri
Kjøp og betal opphold i forkant så er du best dekket om noe skulle oppstå underveis i oppholdet. Fremtind snor seg unna om de kan og leser kun paragrafer. Viser liten forståelse for kundens opplevelse, erfaring og forklaring. Rigide og lite løsningsorienterte. :-(