Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Forferdelig lang saksbehandlingstid, de leste ikke skademeldingen vår grundig nok, noe som resulterte i ytterligere trenering av saksbehandlingsprosessen. Eksempelvis skrev vi i skademeldingen at vi ikke visste hvordan skaden var oppstått, og fikk etter nesten to uker beskjed per epost om å oppgi skadeårsak før de kunne gå videre med saken. Ikke mulig å oppnå tilfredsstillende korrespondanse per telefon da vi ved henvendelser ble bedt om å holde oss til skriftlig korrespondanse. Det tar tid når det går en uke mellom hvert svar. Håpløs kundebehandling.
På dyre forsikringen, har jeg fått helt noe annet avtale en som vi snakket om. Veldig skuffet sånn de behandle meg .
vil bare si at jeg er veldig fornøyd med fremtid forsikring.
Kjapt, greit og ingen spørsmål ifht utbedring av skade. Og uslåelig på pris med LoFavør
Fornøyd med hjelpen jeg fikk i forbindelse med skade på bilen.
Hurtig oppgjør. Måtte ha hjelp med elektronisk overføring av kvitteringer, ikke verre en hjelp av barnebarn
Det må bare oppleves, fikk full forståelse med en gang.