Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Gått i flere år å har fått en trygghetsfølelse av å ha forsikringer hos Fremtind. Dem fikk meg til å tegne flere forsikringer for å være godt dekket (dem ringer ofte ut til kundene sine for å få dem til å tegne flere forsikringer - mye mas til tider). Jeg tegnet flere forsikringer å følte at da var jeg godt dekket. Etter å betalt i flere år å når jeg først virkelig trengte dem, så var det INGEN hjelp å få. Forsøkte å kontakte dem på tlf etter å fått avslag på sak, å der var det ingen vennlig person på andre siden. "Rådgiveren" var kald og virket ikke som han ønsket å forklare hvorfor det var avslag. Jeg bytter nå forsikringene over til annet selskap å betaler gledelig 2000 kr ekstra i året for at jeg og familien skal føle oss trygge fremover.
Jeg er svært fornøyd fordi og har brukt de i 24 år
Opplevde god forståelse. Enkel saksbehandling og rask løsning på saken.
Litt lang behandlingstid ved første skadeoppgjør på forsikret hund, samt at det nok finnes bedre dyreforsikringer enn i Fremtind. Men prisnivået på forsikringene er absolutt konkurransedyktige, ikke minst takket være samlerabbatter og medlemsfordeler via medlem i fagorganisasjoner.
Hatt flere skader knyttet til innbo og reise i løpet av de 12 årene vi har hatt forsikring via LO favør. Utrolig kjappe oppgjør, dekker mye og super service!
God saksbehandling, gode råd om å få dekket det som ikke forsikringen dekket
Måtte diskutere om en hundrelapp. Fikk først en pris på 2100 for reperasjon og godkjent tilbakebetaling. Pga leveringsproblemer her måtte jeg bytte verksted og der kostet det bare 1900. Fikk da beskjed om at ingenting ble dekket da di kun dekker summer over egenandel på 2000. Smålig synes nå jeg.