Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Kjapp behandling av saken. Enkelt å fylle ut skademelding.
Jeg har på under 2 døgn fått hjelp til både knust telefon og en ødelagt barneseng, det tokk veldig kort tid og fremtid er altid hurtige. Jeg har også hatt en vannlekasje for noen år siden og det tokk også kun noen dager før jeg hadde fått hjelp og utrolig god kommunikasjon på mail! De har igså den beste ig medst dekkende forsikringen til barn. Jeg er veldig fornøyd med Fremtid.
Veldig godt forsikringsselskap og Norges beste innboforsikring- masse fordeler via medlemskap i fagforening (Lo). Lett å kommunisere, god kundebehandling. BEDRE BETINGELSER OG ENKLERE SAKSBEHANDLING ENN BÅDE GJENSIDIGE OG IF. SVÆRT GODT FORNØYD!
God og hyggelig behandling. Oppgjør helt i tråd med forsikringen uten å måtte «krangle» om noe.
Raskt svar og rask behandlingstid når vi fikk en skadesak
Vi får inntrykk av at det er dekning ved tilfeller der man mister id styring til svindlere, men det er jo ikke tilfelle. Når man er svindlet av noen er de umulig å finne. De sletter sine spor. Så at det er dekning til utgifter til en rettssak, blir jo bare en tulledekning. Ingen kan gå til rettsak mot en ikke kjent person. Vi vurderer både bank og forsikring nå. Hadde banken hadde servicesenter somm var åpent hadde vi fått stoppet svindelen raskt, da jeg fikk gjort kona oppmerksom på at det var svindel i det hun hadde fulgt bare minutter etter at hun gikk på limpinnen. Men SpareBank 1 hadde ikke servicesenter åpent.
Jeg har fått veldig god og rask hjelp. Ingeting å klage