Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Vi får inntrykk av at det er dekning ved tilfeller der man mister id styring til svindlere, men det er jo ikke tilfelle. Når man er svindlet av noen er de umulig å finne. De sletter sine spor. Så at det er dekning til utgifter til en rettssak, blir jo bare en tulledekning. Ingen kan gå til rettsak mot en ikke kjent person. Vi vurderer både bank og forsikring nå. Hadde banken hadde servicesenter somm var åpent hadde vi fått stoppet svindelen raskt, da jeg fikk gjort kona oppmerksom på at det var svindel i det hun hadde fulgt bare minutter etter at hun gikk på limpinnen. Men SpareBank 1 hadde ikke servicesenter åpent.
Jeg har fått veldig god og rask hjelp. Ingeting å klage
God behandlingen av oss og vår sak i en trist tid.
Jeg er fornøyd med forsikring får alltid med en gang hjelp
Rask og tillitsvekkende behandling av saker, enkelt skjema å fylle ut
Greit oppggjør når jeg har brukt Fremtind forsikring.
God og forståelig dialog . Rask tilbakemelding og utbetaling for dekning av skaden