Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Svar var raskere enn lovd. Ingen sløsing av tid. Sannsynligvis fordi jeg leverte dokumentasjon krevd, men så fort dette løste seg er eksepsonelt.
Meget effektivt og enkel prosess. Meget raskt svar og oppgjør
Ingen dekning når problemet har oppstått over tid, uten at vi som nye eiere hadde forutsetning for å oppdage problemet.
Har i mange år hatt bare gode erfaringer med selskapet. Men den siste saken ga meg en annerledes erfaring. Denne gangen følte jeg ikke kontakt med saksbehandleren, men en teknisk/maskinell behandling uten reell dialog.
Hjelpsom og enkel at med at gjøre. Har ikke hatt noen skade idet siste.
De tar imot samtaler og ringer eller melder tilbake og holder meg orientert om skadesaker på en grei måte.
Jeg har toppforsikring hos Fremtind. Når telefonen min på 8 år blir ødelagt, så blir jeg "straffet" med 80 % verditap på telefonen grunnet alder, samt den tåpelige egenandelen på kr 2 000. Isstedenfor å hjelpe kundene sine, så blir man altså straffet for å ta godt vare på tingene sine i mange år ! Makan til et så userøst møkka selskap skal man lete lenge etter ! Men hva forventer man egentlig når SMN og DNB går sammen og skal "danne" et forsikringsselskap ? Hold dere langt unna !