Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Hei - Jeg har ikke mye erfaring med Fremtind da jeg har få skade forsikring saker (heldigvis). Så langt har jeg positivt inntrykk av de saksbehandlere jeg har vært i kontakt med. De setter seg raskt inn i problematikken og uttrykker seg klart og tydelig
Rask behandling og god kundeservice😀 Rask oppgjør
Kort behandlingstid av mine saker. Veldig tilfreds med tilbakemeldinger og hjelp. Bilskade/motorhavari tok lengre tid og lite tilbakemeldinger.
Veldig fornøyd med behandlingstid og saksbehandler- alltid hyggelig. Veldig skuffet over utfall av siste sak da jeg ble gjort oppmerksom på begrensning til min reiseforsikring som jeg alltid har oppfattet som fulldekning. Det viste seg at tap av mobil, nettbrett og pc ikke er dekket gjennom forsikring. Synd.
Måtte avbestille en reise raskt løst og raskt utbetaling .
Har hatt vår hund til klinikk og fått behandling, der hvor alt av økonomi har blitt behandlet «eksternt», jeg har kun fått bekreftelse pr mail om at saken er behadlet og at egenandel må betales til klinikk. Godt for oss dyreelskere at vi «slipper» mas om økonomi når vi står midt i situasjonen!🥰
Raskt svar, hyggelige kundebehandlere. Fikk god hjelp og nøye forklart hva jeg fikk dekket. Og rase med å sende oppgjøret. Har ingen råd på hva som kan bli bedre. Jeg er veldig fornøyd med min oppfølging av dere som forsikringsselskap🙂👍