Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Tungvint og til dels ufoståelig system, med ødelagt videolenke til veterinær. Vi måtte til slutt kontakte veterinær foruten selskapet og har i ettertid rett og slett latt være å involvere selskapet nør det er noe og heller dra rett til veterinæren. Med tanke på prisen på vår hunde og to katteforsikringer vurderer vi å avslutte disse siden vi ikke bruker dem.
Kundebehandler var lydhør, positiv og hadde tid. Vi fikk rask respons og antatt tid vi kunne forvente på reparatør. Disse gjorde en rask og god jobb vi ble fornøyde med.
Jeg har vært i forbindelse med fremtid i forbindelse med en garasjebrann og det var en positiv opplevelse,Raskt og greitt oppgjør. Men i forbindelse med et kjøreuhell har Fremtid ikke holdt mål, de bør være i bedre kontakt kunden før avgjørelse foreligger. Ikke bare godta motparts selskaps avgjørelse uten kontroll og kontakt med kunden.
Meget rask tilbakemeldiing, god oppfølging og oppgjør
Rask tilbakemelding og sendte det de skulle, i forhold til leiebil og verksted. Verkstedet jeg ble tilbudt har dessverre litt å gå nå i forhold til informasjon og utlevering av leiebil.
Jeg fikk forsikringserstatning for skadet brille, selv om jeg bare har standard innboforsikring på vår hjemadresse. Begrunnelsen for at jeg likevel fikk forsikringserstatning, er at jeg har topp innboforsikring på vår sekundærbolig i Trondheim.
Fikk en større skade på en ganske ny Ford mustang Hyggelig og proff hjelp på tlf. med representant for Fremtind Problemfri behandling på Ford verkstedet