Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Ble møtt med forståelse. Ble behandlet med respekt.
Alt fungerte bra for meg , jeg trengte ikke gjør annet en å ringe forsikringselskapet en gang bare , da skaden oppsto. Resten ble ordnet igjennom bilfirma og forsikringselskapet .
Jeg var på en reise og mistet så mye penger pga svindel. Ble lagt til ekstra kostnader fordi jeg måtte avlyse resten fordi jeg ble alvorlig syk og fryktet for liv og helse. Og alt jeg fikk fra Fremtind var et varig svar: «vi dekker ikke noe av dette». Tro det eller ei, de sa det til meg flere ganger. Bruk dine penger på et annet selskap som kan gi deg tjenester for det du betaler for.
Oppgjør forkortes om du ikke handler på deres butikk.
Kvikk og konkret oppgjør, god kunde kontakt og god informasjon
Trenger bedre oppfølging av pågående forsikringssaker
Prinsipielt synes jeg at det er feil at en klage på en avgjørelse/avslag fra Fremtind blir "klagebehandlet" av samme instans. Det er bukk og havresekk.