Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Elendig oppfølging av selskapet virker som om saksbehandler gir blaffen i kundene
Hyggelig forståelsesfull saksbehandler som veiledet meg gjennom hendelsesforløpet og raskt ordnet et problemfritt oppgjør.
Grei å snakke med. Forstår en godt og rettleier. Supert!
Det holdt med en telefonsamtale på noen minutter og dagen etter var oppgjøret på konto allerede
Egenandelen har økt med 150% på 5 år og i tillegg får jeg dårligere og dårligere dekning.
Behandling av skadeoppgjør på ca 6 uker er for lang tid.Veldig begrenset dekning.
Meget vanskelig mht forventing til at kunde skal være detektiv +saksbehandler Legge hele ansvaret til kunde for at til slutt skal det sier med hensyn til dette paragraf og dille paragraf du har avslag 🥱🤔