Fremtind Forsikring opplever for tiden en nøytral trend i kundevurderinger.
Klikk for detaljer
Et forsikringsselskap som ikke klarer å ta ansvar for skade påført av sine kunder og prøver å unngå et rettferdig oppgjør på alle mulige måter på grensen til svindel. Slikt oppsett som dem har burde ikke være lovlig! Saksbehandling strekker seg over flere måneder og du må purre på, kontrollere og passe på at det er fremgang i saken - akkurat som med uansvarlige ungdommer. Innmari treige, noe som går utover deg, din tid, planer og jobb. Retningslinjer og avtaler er ikke noe for dem har eller forholder seg til. Dem gjør masse feil i prosessen og sliter med kommunikasjon men andre parter og selv om dem ser at saken har stoppet opp, er det null bevegelse om du ikke tar kontakt. Dem sliter til og med å ringe deg når dem selv har lovet. Jeg er vanvittig misfornøyd og vil fraråde alle bekjente å ha noe som helst forhold til dem.
Jeg fikk i løpet av minutter saksnummer sendt til verksted der jeg skulle levere min skadede datamaskin. Jeg ble prioritert som kunde i Fremtind og saken ble løst i 2-3 dager.
Synes det var en utmerket løsning å få gavekort i nettbutikk slik at man lett kunne erstatte gjenstand som var stjålet.
Fikk kjemperaskt svar og oppgjøret var unnagjort på veldig kort tid.
Rask tilbakemelding på innsendt skadeskjema og utbetaling av oppgjør Veldig fornøyd
Raske tilbakemeldinger på innmeldt skade. Har fortsatt dialog med dem
Utrolig god service. Rask tilbakemelding , hyggelig tone i samtalen med den ansatte. Lett tilgjengelig og kort ventetid.